KERNWAARDEN
Maak kennis met onze cultuur
Werken bij BECIS | DIOR betekent dat je ruimte krijgt om je verder te ontwikkelen en te ontdekken waar je goed in bent. Doordat we veel investeren in opleiding, groei en kennisdeling, stimuleren we talent en creativiteit binnen onze organisatie. We inspireren elkaar voortdurend om vooruit te kijken en mee te denken. Dit zorgt ervoor dat we kritisch blijven en elkaar scherp houden. Onze open bedrijfscultuur en aandacht voor verbinding en samenwerking, zorgt ervoor dat onze medewerkers met veel plezier hun werk doen.
De cultuur binnen onze organisatie is kenmerkend voor wie we zijn en hoe we te werk gaan. Onze mensen dragen deze cultuur, ieder op zijn of haar eigen manier uit. Om de cultuur te kunnen herkennen en benoemen, is deze op gezamenlijke wijze vertaald in vijf kernwaarden: betrokken, betrouwbaar, deskundig, energiek en vooruitstrevend.
Betrokken
“We zijn (maatschappelijk) betrokken bij de klant en bij elkaar. We zijn een open en platte organisatie, hebben oprechte interesse in elkaar en spreken onze waardering voor elkaar uit. We voelen ons verbonden met en ambassadeur van de organisatie. We hebben een milieubewuste instelling.”
Betrouwbaar
“We hebben een professionele houding en zijn transparant en eerlijk naar klanten en naar elkaar. We doen wat we beloven, spreken verwachtingen uit en komen gemaakte afspraken na. We gaan vertrouwelijk om met informatie.”
Deskundig
“Ontwikkeling staat bij ons centraal, zowel op inhoudelijk als persoonlijk vlak. We hebben gespecialiseerde en actuele kennis en zijn continu bezig met het uitbreiden van onze kennis en vaardigheden. We stimuleren kennisdeling en geven elkaar zowel gevraagd als ongevraagd feedback. Nieuwe ontwikkelingen worden eigengemaakt en in de praktijk toegepast.”
Energiek
“We hebben een positieve, enthousiaste en nieuwsgierige instelling. We zetten ons volledig in voor de opdrachtgever én de gebruiker en zoeken altijd de verbinding met elkaar. We hebben (zichtbaar) plezier in ons werk. We zetten onze energieke houding in voor ons doel: verbeteringen en oplossingen kunnen realiseren bij de klant.”
Vooruitstrevend
“Onze kennis is altijd up-to-date. Dit doen we door op de hoogte te zijn van nieuwe ontwikkelingen. We weten met een innovatieve dienstverlening in te spelen op de veranderende markt en de actualiteit. We zijn creatief en denken in oplossingen; niet alleen voor vandaag, maar ook voor de toekomst.”